miercuri, 1 decembrie 2010

Trooper 15 Ani Silver Church






























O luna fara activitate... imi pare rau de aceasta absenta.

Am avut parte de o luna incredibil de incarcata si plina de neplaceri, gandindu-ma retrospectiv imi e greu sa imi dau seama cum a trecut, dar ma bucur ca a trecut! Din fericire in ultima saptamana au inceput sa mi se intample si lucruri mai bune care mi-au mai dat un mic respiro. Dar despre lucrurile bune o sa va mai povestesc in alte postruri.

Gata cu vorbaraia despre mine, trecem la alte subiecte legate de poze. In ciuda absentei de pe blog am reusit sa fac destule poze in luna aceasta pe care o sa le incarc zilele astea rand pe rand.

Prima serie de poze cu care vreau sa incep sunt de la concertul anivrsar Trooper. Cu ocazia asta le urez si eu La Multi Ani baietilor si le multumes ca ma mai tolereaza cu camera pe la concertele lor :D Concertul a fost unul cu adevarat de zile mari si va recomand daca aveti ocazie sa ii vedeti in turneul asta sa faceti tot posibilul sa ajungeti.

Edit 04.12.2010: imi pare rau de textul care era inainte... era o aberatie care am scris-o in 5 minute pe graba si in care erau prea multe idei si mult prea prost exprimate. Ieri cand am citit si eu prima oara textul, de cand l-am postat, imi venea sa intru in pamant de rusine...

Niciun comentariu: